Veel gestelde vragen

 

Wat is jullie werkwijze?

Om een project goed te laten verlopen is het verstandig vooraf de werkwijze met elkaar door te nemen. Wij hebben onze werkwijze vastgelegd en inzichtelijk gemaakt via de volgende link. Werkwijze en installatie. Deze voegen wij uiteraard altijd toe bij een offerte.

Hoe wordt het staal beschermd?

Staal is een prachtig product maar is wanneer onbehandeld gevoelig voor oxidatie. Lees meer over de meest voorkomende conservering methodes.

Oppervlakte behandelingen

Levertijden en verzendkosten

Gemiddeld is de levertijd voor een maatwerk product tussen de 6 en 8 weken na opdracht en akkoord op de tekening. Voorraad producten worden binnen 3 tot 5 dagen verstuurd.

De verzendkosten zijn afhankelijk van formaat en gewicht. Een standaard pakket kost 8 euro.

Hoe worden de producten verzonden?

Meestal versturen wij de producten via PostNL, waarbij je een track en trace link ontvangt zodat je de zending kunt volgen.

In het geval van grotere producten schakelen wij een andere vervoerder in, bijvoorbeeld Brenger. Dit doen wij altijd in overleg.

Kunnen aangeschafte producten retour?

Uiteraard. Als het product netjes in de originele verpakking en zonder schade retourneert, dan zullen wij het aankoopbedrag naar je retourneren. Maatwerk producten kunnen niet retour worden gestuurd. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.

Kan ik langskomen om de producten in het echt te zien?

Ja! Je bent van harte welkom in onze werkplaats. Wij zijn geopend van 09:00 - 17:00, maar bel wel even van te voren of wij aanwezig zijn.